Ducati Scrambler Icon: Ένα Scrambler με έντονη προσωπικότητα

 

Τη βασική έκδοση Icon της οικογένειας Ducati Scrambler είχαμε στη διάθεσή μας για λίγες μέρες και θυμηθήκαμε για άλλη μια φορά τι είναι αυτό που κάνει τη συγκεκριμένη σειρά μοντέλων τόσο γοητευτική. Και θα αναφερθούμε βέβαια στον κινητήρα V2 800 κ.εκ. που αποδίδει 73 άλογα στις 8.250 στροφές ενώ η ροπή του, 6,5 κιλά στις 7.000 στροφές σε παρασύρει σε παιχνίδια που το παρουσιαστικό του Icon δε σε προδιαθέτει ότι θα ήθελες να κάνεις. Και εξηγούμαστε: το Scrambler Icon είναι η χαρά της σβέλτης οδήγησης, της νευρικής αν θέλετε, γιατί έχει ένα γκάζι τόσο όσο για να μπορεί να το διαχειριστεί ένας μέσος οδηγός και να μην τον κυνηγάει η μισή τροχαία της πόλης.


Πολλές φορές θα πιάσετε τον εαυτό σας να νομίζει ότι έχει περισσότερα άλογα από αυτά που δηλώνει η μαμά Ducati αφού στις μεσαίες στροφές το Scrambler Icon μοιάζει να τρελαίνεται και μαζί μ’ αυτή κι εσείς. Κάπου εδώ προσθέστε και στυλ. Είτε σας αρέσει είτε όχι, αυτή η Ducati ξεχωρίζει. Είναι ένα μείγμα από ρετρό και μοντέρνο design που την κάνει να διαφέρει απ’ τον ανταγωνισμό ενώ πολύ εύκολα και σχετικά οικονομικά μπορείτε να της αλλάξετε τα φώτα, συγνώμη, το χρώμα, και να την κάνετε πιο δική σας. Αν μπείτε δε στον πειρασμό να μελετήσετε τον κατάλογο με τα αξεσουάρ της γκάμας Scrambler δύσκολα δεν θα προγραμματίσετε αγορά ή αγορές που θα προικίσουν ακόμα περισσότερο την καλή σας.


Πώς είναι όμως η Scrambler Icon στο αστικό περιβάλλον, εκεί που θα περάσει τον περισσότερο χρόνο της ζωής της; Πανεύκολη, πανάλαφρη (185 κιλά), θα βολέψει ιδιαίτερα όσες και όσους δεν το χουν με το ύψος, η σέλα της είναι σχετικά άνετη κι έχει χώρο να κινηθείς για να ξεμουδιάζεις τα μαλακά σου μόρια, αλλά θα πρέπει να προσέχετε τις διελεύσεις στους μποτιλιαρισμένους δρόμους μια και το τιμόνι της αν και ψηλότερο απ’ την έκδοση Full Throttle που είχαμε δοκιμάσει πέρσι, θα βρει εύκολα στους καθρέπτες των αυτοκινήτων.


Επίσης η Ducati ζεσταίνεται μια και είναι αερόψυκτη, οπότε το χειμώνα θα σας βοηθάει στα κρύα και το καλοκαίρι θα σας ζητάει να μην ανεβαίνετε με ελαφρύ ρουχισμό κάτι που έτσι κι αλλιώς δεν θα ’πρεπε να κάνετε. Προσωπικά, δυσκολεύτηκα να διατηρήσω έναν ήπιο ρυθμό οπουδήποτε κι αν κινήθηκα μια και όπου έβρισκα κενά ήθελα να ανοίγω το γκάζι και να νιώθω την επιτάχυνση, μεγεθυμένη βέβαια κι απ’ το γεγονός ότι οδηγούσα μια μοτοσικλέτα γυμνή. Ακόμα κι αν επιλέξει κανείς τον πιο ήπιο χάρτη απόδοσης απ’ τους δυο που διαθέτει, Road και Sport, δεν νομίζω ότι θα γλιτώσει απ’ την επιθυμία να ζορίσει τον υπέροχο αυτόν V2 και να τον φτάσει λίγο πριν τα κόκκινα στο στροφόμετρο. Ούτε θα αντισταθεί να την οδηγήσει γρήγορα σ’ ένα κλειστό στροφιλίκι όπως θα το έκανε και με ένα naked bike. Γιατί η Ducati και θέλει και μπορεί, εσείς;


Το καλό είναι ότι η Scrambler Icon είναι σε γενικές γραμμές οικονομική, πρέπει να στύψεις πολύ το γκάζι για να περάσεις τα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Βέβαια, δυσανασχετεί κι αρχίζει να στο δείχνει ‘βήχοντας’ όταν οι στροφές πέσουν κάτω από τις δυόμιση χιλιάδες, οπότε εκεί δε θα ‘κλέψετε’ καύσιμο με το να προσπαθείτε να την οδηγήσετε με λίγες στροφές.

Εμένα με βόλεψε καλύτερα απ’ την Full Throttle, μια και η θέση οδήγησης είναι ελαφρώς πιο όρθια, κι αν ήταν δική μου τα μόνα που θα άλλαζα επάνω της θα ήταν ένα πιο ποιοτικό αμορτισέρ κι ένα τελικό εξάτμισης με κάπως δυνατότερο ήχο απ’ αυτόν που παράγει το εργοστασιακό.


Την
Ducati Scrambler Icon μας παραχώρησε για δοκιμή η Ducati Hellas.

   Κείμενο και φωτογραφίες: Σπύρος Γλύκας

 

Comments